Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Leden 5 18:24:09 CET 2010

Vdaka za odpoved, zatial mi ten zdroj bezi podla povodnej schemy do
400mA zataze vkuse cca 30h.
C2 je studeny, dal som tam taky, aky mali v miestnom obchode, t.j. ESR
nezname, ale pytal som aspon verziu do 105 stupnov.
C6 je keramika do 3kV, tak snad vyhovuje. Teplotu prstom za behu
skusat fakt nebudem :-) Tesne po vypnuti sa nezda teply, no na DPS je
blizko Q2 a ten teply je, tak zdanie moze klamat. Cas ukaze..
No, tie D, R, C predsa len osadim a budem mat dusu na mieste :-)

miro

Dňa 5.1.2010, Milan Mlynarčík <milan.m@centrum.sk> napísal(a):