[OT] jak zjisti cislo objednavky u Dealextr.com?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 5 18:03:06 CET 2010

Zatim v klidu jsem,
spis me zarazilo, ze na svem uctu nevidim jedinou objednavku z minulosti , dnes mi prisel i  zeleny laser a jak na potvoru, nejdrasi  50mW nejde, tedy jde, ale asi tak jako 0.05mW a jeste jen v strobe rezimu 1s sviti a pak 30s musi chadnout :-)
Sepsal jsem reklamaci a chtel na webu najit objednavku, nenasel jsem nic , pro tento pripad jsem cislo opsal z obalky,  ,ale chtel jsme i zjisti stav te jeste starsi a tam jsem narazil na chybejci cislo a nemoznost ho zjistit.

Asi s tim pocitaji,a maji tam i zadost o cislo objednavky na zaklade cisla platby z paypal tak jsem ji poslal a uvidime co se bude dit.

Tom

>měsíc staré objednávky bych byl ješttě v klidu. Nedávno mi poslali 2
zásilky v jeden den. Jedna přišla po 2 týdnech od odeslání. Druhou jsem
po dalších 2 týdnech reklamoval a dorazila druhý den.

S tím objednacím číslem je to divné. Vidím u nich všechny objednávky, co
jsem kdy udělal. Mají v tom docela pořádek.

Zdeněk