Odpory leptane primo na DPS + Altium?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Leden 5 17:37:23 CET 2010

Odpory, pouziva se to napriklad na merni proudu, jak tu jiz nekdo nadnesl,
viz 7
strana v tomto DS
http://www.diodes.com/datasheets/ZXCT1008.pdf

Ze to plave s teplotou,
ano, ale jak se to vezme, med ma teplotni koeficient 0,0068 K-1, coz
je pravda 680x
horsi nez manganin, na druhou stranu plosny odpor se lepe chadi nez priletovana
SMD
drobotina u ktere je dasi neznamou odpor toho pajeneho mista. Hlavne
jsou aplikace
kde je to putna a i tato presnost je vice nez dostatecna nebo sw kompenzovatelna.
Nicmene,
ze bych to chtel pocitat rucne to nechci , proto tento dotaz.
AD obsahuje kdejakou
nepouzitelnou hovadinu, ale aby to ukazalo odpor drahy pri tazeni, to
bud neumi nebo
to neumim ja :-)
Pokud se nepletu tak ri 35um platovani a sile 0.5mm vychazi cca
1mOhm/cm delky coz by se mi tam i veslo.

WS

>A jsou to odpory, nebo je to przipusobeni
delky drah signalu kvuli
jejich integrite?
PK
2010/1/5 <zoodiskus@vol.cz>:
> Netusite
zda je v AD neka podpora pro vytvareni odprou primo na DPS?
> Ma predstava je, ze
misto R 0.01Ohmu si v AD nakreslim meandr a on mi
> spocita jeho delku pri danem
platovani a sile cary?
> Obcas takove odpory vidam tam mi to neprijde jako uplna
hovadina a stupidni