[OT] jak zjisti cislo objednavky u Dealextr.com?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 5 15:03:53 CET 2010

Musel jsem ji provest z tohoto uctu, pac jsem byl spravne presmerovan na paypal, kterazto informace nemohla pochazet od jinud nez z informaci v mem ucte na DX, na PayPal objednavku najdu, najdu i z jakych polozek se skladala, ale ve vypise neni cislo, ktere ji DX pridelil.

Asi jim budu muset napsat pres nejaky jiny form nez je  Customer Service Express: Order Tracking

V kazdme pripade dekuji

Tom

>To znamena (kdyz pomineme moznost chyby c cinske databazi), ze jste
objednavku neprovedl z tohoto uctu.
Pak snad jedine, jestli neni cislo objednavky uvedeno ve vypise na
vasem PayPal ucte.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz