[OT] jak zjisti cislo objednavky u Dealextr.com?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Leden 5 14:27:48 CET 2010

 5.1.2010, 14:22:14

To znamena (kdyz pomineme moznost chyby c cinske databazi), ze jste
objednavku neprovedl z tohoto uctu.
Pak snad jedine, jestli neni cislo objednavky uvedeno ve vypise na
vasem PayPal ucte.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz