Aku pack 7,2V

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Leden 5 14:27:49 CET 2010

Tim 'ted' byl puvodne myslen (jak predpokladam vis) Cinsky Novy Rok.
Letos vysel na Valika:)
A k tvemu dotazu - ano, slavi. Taky mne to prekvapilo, ale obchodnici
funguji stejne dobre v Cine, jako v Evrope. Kazda prilezitost podporit
prodej dobra. Uz se tesim az zacnou slavit i vanoce/velikonoce...
Marek