[OT] jak zjisti cislo objednavky u Dealextr.com?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 5 13:00:27 CET 2010

Omlouvam se za OT, ale dost lidi zde objednava na DX tak mi snad poradite.

Nejam mi nedorazila cast objednavky z 8.12.2009 a to i kdyz jiz dorazily i pozdejsi, rad bych se na DX poptal zda a pripadne kdy to poslali, ale reklamacni form chce cislo objednavky a protoze jiz nemam puvodni conf. email a obalku s tou casti objednavky, ktera dorazila jsem vyhodil nevim jak  cislo objednavky. Predpokladal jsme, ze to pujde zjisti nekde ve sprave uctu, ale nejak to nemohu najit.

Poradite?

Dekuji

Tom