identifikacia wago konektora

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Úterý Leden 5 11:54:52 CET 2010

Dobrý den,

Zeptám se blbě, ty serva jsou nějaké rabovačky či co? To na printu nejsou
osazené konektory, nebo jde o ty protikusy co se do serva zasouvají?
Náhradní zásuvky do serva umím zajistit (ostatně celá serva také, Sigmu
aktivně používáme)... Dělají se k to mu i hotové kabely jak pro resolvery
tak pro I/O, konektory pro připojení řízení (takové ty zahuštěné Cannony) se
také nescházejí nejlépe ty kupuji originál...

Přeji pěkný den!

S pozdravem Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

e-mail PavelRotter@newte.cz
tel. 417 536 531
fax 417 577 865
http://www.newte.eu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, January 05, 2010 11:08 AM
To: HW-news
Subject: Re: identifikacia wago konektora

no potreboval by som tie konektory :-)) driver mam (budu 4), ale nie su
k tomu tie kocky kam sa pripajaju kable.
Idem hladat ci to nebudem vediet kupit z dostupnych zdrojov, inak sa
bude muset zhanat... Dakujem za nasmerovanie.
b.

On Jan/5/2010 7:26 PM, Pavel Rotter wrote:
> Dobrý den,
>
> Je to servo z řady Sigma od Omronu... konektory jsou WAGO PCB MIDI např.
> 721-133/001-000 viz online katalog WAGO:

http://www.wagocatalog.com/okv3/index.asp?cid=51&lid=5&strE_out=18303&sql=&c

urpage=1&strBestNrID=50090910&strSortNr=&strSortText=&strSort_Pic_No_Temp=1&