Sietovy spinany zdroj - mozna pricina poruchy?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Leden 5 11:50:43 CET 2010

Dňa 5.1.2010, Milan Mlynarčík <milan.m@centrum.sk> napísal(a):
> Podla mna - C6 odisiel "len tak", ak sa pouzije iny, mal by stacit.

Vymenil som ho za 3kV verziu a zdroj funguje, ide mi o to dokedy... Ci
C6 nie je navyse zbytocne namahany a ci by ho dalsia ochrana
neodlahcila, cim by sa jeho zivotnost predlzila.

> Trvacnost C2 asi sa da ovplyvnit (a to uplnne zasadne) iba vyberom
> dostatocne nizkoimpedancneho prevedenia. "Obycajne" mozu mat kludne v
> takychto zapojeniach zivotnost radovo niekolko dni.

Toto je jasne... Opat mi ide o to, ci C2 nie je zbytocne namahany
zapornymi spickami, ktore sa podla mna uzatvaraju prave cez C2.
Pridanim dalsej ochrany by sa uzatvarali hlavne tou ochranou.

Len kvoli prehladnosti temy zopakujem o co mi ide:
popisovany zdroj:
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/sietovy_spinany_zdroj_230V_18V/zdroj_spinany_230V_18V.png

chyba mi tam ochrana, ako je napr. tu:
http://www.belza.cz/swmodeps/compow1.htm