Poskozeny flash disk

Ales Filip nostromo@khnet.info
Úterý Leden 5 09:08:38 CET 2010

Něco existuje, četl jsem o tom v diskusi na Aukru. Bohužel tam název
toho programu nebyl.

(Bylo to v souvislosti s tím, že se na Aukru objevují velmi levné 64GB
flash disky. Prý jsou to většinou 4GB flash s přepsanou eeprom, ve které
jsou údaje o kapacitě. O tom programu se bavili v tom smyslu, že se dá
udělat z nepoužitelné 64GB flash zpátky použitelný 4GB :-)
Aleš Filip