DC DC pro LED nahrada MC34063?

Vláda Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Leden 5 01:15:19 CET 2010

Myslím ze tohle platilo pred pár lety. Kdyz nám zárovky zakazují, spektrum
zárivek se mi nelíbí a cena cínské 10W ledky je uz srovnatelná s cenou lepsí
"úsporné zárovky", je cas pro revoluci :-))
Andel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 05, 2010 12:46 AM
Subject: Re: DC DC pro LED nahrada MC34063?

>Trochu nechápu tady tu oblibu RGB ledek - mimo to ¾e si èlovìk mù¾e pohrát
>se sw na míchání barev. Kdyby mi staèily 3 spektrální èáry, moh bych
>pou¾ívat úsporné ¾árovky a nic nevymý¹let.

No, ja zase nechapem, preco by tie LEDky mali byt vobec vhodne na akykolvek
iny ucel nez hrat sa.

To, ze su vhodne na osvetlovanie, predsa okrem nejakych zblbnutych uradnikov
nemoze nikto mysliet vazne...

Teda este mozno na nejake nudzove osvetlovanie ci baterkove svietidla, t.j.
kde je energie malo a na farbe nezalezi, tam mozno ano.

Inak tie peniaze je IMHO daleko vyhodnejsie minut na nakup ziaroviek do
foroty.

wek