DC DC pro LED nahrada MC34063?

Úterý Leden 5 00:13:16 CET 2010

Trochu nechápu tady tu oblibu RGB ledek - mimo to že si člověk může pohrát
se sw na míchání barev. Kdyby mi stačily 3 spektrální čáry, moh bych
používat úsporné žárovky a nic nevymýšlet. Pokud mi nejde o barevné
šantánové lucerničky ale o osvětlování, chtěl bych toho mít ve spektru co
nejvíc. Takže si vyberu barevnou teplotu dle vkusu (nebo kombinuju teplou a
studenou bílou) a protože mi vadí pokles na červeném konci, podpořím to
možná i červeným čipem. S tou dírou na modrozelené asi nic nenadělám - sice
asi tolik nevadí, ale viděl jsem ledky i na tuhle vlnovou délku. Ledka RGB
má maxima G a B tam, kde je zrovna nepotřebuju
Anděl

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 04, 2010 11:19 PM
Subject: DC DC pro LED nahrada MC34063?

No neco na tom bude. Jak jsem jiz rikal, zrovna si hraji s menicem pro LED a
ma v tom procesor, zacal jsem s procesorem a tremi buck pro RGB, nasledne
kdyz uz tam je ten CPU
- sem pridal cidlo pro mereni teploty chladice,a by to bylo levne tak 7900A
- kdyz uz je v tom MCU s ADC tak proc nemerit napeti na vstupu a napeti na
diode (proud se meri z principu
- co bychom jeste pridali po hw strance zatim me nic nenapadlo

tak se vrham na sw

svitit to sviti, barvy to micha dle pozadavku tak co dal
- pocitani motohodin
- pocitani prosvicene energie
-

uz neni co vymyslet, fain pridame fotodiodu a mame info o intezite okolniho
svetla cili muzeme regulovat intenzitu podle deniho svetla, v dalsi etape
pridame interface na DALI, mozna web interface
Nasledne to odlozime na policku, zapneme lampicku s 40W zarovkou a jsme
spokojeni :-)

Tom

> ale jinak - sama
>pozitiva a vyhody - dalkove nastavitelne nejruznejsimi featurami
>programatorsky opatritelne atd ...

No, ono nesporna vyhoda tych analogovych je, ze realne existuju.

S vecami okolo jednocipov, ktore su dokonale univerzalne, a maju vsetky tie
ficurky co si len clovek dokaze navymyslat, mam dost zle skusenosti.

Staci sa pozriet na tu policu plnu zombies... :-(

wek