Rozdil mezi OZ a komparatorem?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 4 23:43:26 CET 2010

 4.1.2010, 23:39:37

Komparator je navrzen pro cinost pri plnem zesileni (bez zaporne
zpetne vazby). diky tomu nemusi mit frekvencni kompenzace, diky tomu
je rychlejsi (nez OZ se stejnou topologii). Pokud by jste se pokusil
komparatoru vnutit zesileni napr. 100 zapornou spetnou vazbou, rozkmita
se.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz