Rozdil mezi OZ a komparatorem?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Leden 4 23:24:57 CET 2010

Nevim jak je to u modernich soucastek, ale obvykla vysvetlovaci
"pohadka" ktera se ke me dostala spociva v tom ze u komparatoru je
upravena vnitrni zapojeni tak, ze rychle prechazi ze stavu "saturace",
coz OZ neumi a je obvykle definovane a pri navrhu kontrolovane zpozdeni
pin-to-pin jako u logickych obvodu. Upravami trpi linearita, takze i s
push-pull vystupem neni komparator dobrym OZ.  Rozdilnych parametru bude
jiste mnoho. Pokud by byl zajem o podrobnejsi vysvetleni, tak bych se
mohl zeptat u nasich mikroelektroniku.
Otevreny kolektor u rychlejsich komparatoru uz byt nemuze.

Tosa