Kovovy predni panel k DDS

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Pondělí Leden 4 19:47:02 CET 2010

Foliove stitky si nechavam delat zde http://milan.vrana.sweb.cz/
Ten clovek to lepi z nekolika vrstev, takze neni problem ruzne okynka pro
displeje apod... Jako vrchni kryci vrstvu dava takovou zdrsnelou
(nevim jak to lip nazvat) folii, takze se potisk neosoupava.
Celek je pomerne pevny, primo pod folii davam mikrospinace
a nestava se ze by se protlacil obrys tlacitka jako u tenke folie ani v
prum. nasazeni (ovladani v rukavicich apod...)
Jen nevim jestli udela i A3.

-jp-