Re: LSP 3312 LED driver 1,4A je to sehnatelne nebo neco podobneho?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Leden 4 14:39:07 CET 2010

Vratny to nebyl, mel solidni informace, podle meho ani tak nebyl vylity jako proste uprimny.
Snazil jsem se primo tlacit , ze jde o obvod LiteOn a oni je zastupuji, odpoved no to vite mi nemame primo kontakt na vyrobce, je to tezke proste nemame.
Ja si to prelozil, nas nemecky (lze zmenit na jinou EU zemi) dodavatel ma nejake soucastky od LiteON ty mi berme, ale tyto IC nevede :-)

Timto nijak nehanim Ecom, s kterym jsem jinak naprosto spokojen a chapu, ze nemohou mit kardou kravovinu, ktrera nejde az tak na dracku. Proste jen informuji.

Tom

>Smutne, smutne. Ze nemaji skadem, bych pochopil, ze neplanuji, tomu
bych veril, ale ze nemaji kontakt na vyrobce, to je totalni blbost.
Bud jste mluvil s vratnym, nebo s nekym, kdo se dosud nevyspal z
novorocni kocoviny.
viz. http://www.ecom.cz/technicke_info/liteon_tech.htm
a 3. odkaz z hora http://www.ecom.cz/novinky/cross_io.pdf
Holt i ecomu uz maji asi nejakou krizi.