ADMIN Re: [Sorry][OT] bylo Re: DC DC pro LED nahrada MC34063?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 4 09:09:11 CET 2010

Ja bych na to rad upozornil vsechny zucastnene. Kdyz uz se rozhodnete
reagovat jiste vas nezabije odmazat ze zpravy vse co nema s tim na co
reagujete souvislost. Nejen, ze setrite kapacitu linky serveru, ale i
zlepsujete citelnost cele zpravy.

ADMIN

P.S. Pane Buchta uz to nereste o nic nejde, stane se. Mimochodem u TB si
muzete nastavit zda odpoved zacina nahore nebo dole.