DC DC pro LED nahrada MC34063?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Leden 3 23:51:27 CET 2010

 3.1.2010, 23:43:05

Pokud je T podstatne levnejsi nez LEDky, coz povetsinou byva, pak je
odpoved jednoducha - SEPIC.

IMHO, problem proc nepouzit MCU, je spise v tom, ze je to podstatne
narocnejsi na znalosti, vybaveni a cas.
Kdyz pozijete specialni IC, tak si jednoduje vyberete v katologu IC, v
nejakem klikatoru navolite konfiguravi a parametry, konfigurator
vyplivne hodnoty soucastek, popr i vzorovy PCB; staci jen pospajet a
hotovo.
Pokud to budete resit s MCU, musite mit nejake vyvojove prostredi,
programator, znalost prislusneho MCU a programovaciho jazyka, nejake
teoreticke znalosti o spinanych regulatorech i regulaci obecne. No a
pak, pokud podobnou vec nedelate 2x tydne par(desitek) hodin
programovani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz