[Sorry][OT] bylo Re: DC DC pro LED nahrada MC34063?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Leden 3 22:36:41 CET 2010

No i kdyby ten balast schoval, tak z prispevku pana Buchty jsem
pochopil, ze byl prekvapeny tim, ze tam balast zustal - tedy jsem se
vazne ptal, jestli jej Outlook je schopen nejak mazat.
Nechci se p. Buchty nijak dotknout, ale nahodne jsem precetl asi 10 jeho
mailu z lonska a ve vsech ma minimalne 2x reklamu (vetsinou vicekrat
vcetne nekolika prispevku), tzn. vypada to ze se mazanim balastu nikdy
nezabyval.
Priznam se ze se mi to v "zapalu odpovedi" stava tez.

Martin Hanek