DC DC pro LED nahrada MC34063?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Leden 3 21:42:45 CET 2010

Vláďa Anděl napsal(a):
> no já nevím - to fakt funguje? Když si představím že vstupní napětí má
> nějaké zvlnění, na to musí PWM nejen dost rychle reagovat jinak ten
> proud bude strašně lítat (na střídě je závislé napětí a proud je daný
> odporem zátěže, který v případě ledky bude dost malý) - no radši bych
> byl pro analogové řešení - není na tom co zkazit.
> Anděl
>
> ----- Original Message ----- From: "Jaroslav Buchta"
> <jaroslav.buchta@gmail.com>

No predpokladal jsem na vystupu nejakou indukcnost, vzorkovani a
frekvence by se muselo nejak spocitat ale dal by se i jednoduchy RC
filtr a nejaka stredni hodnota je na svete. Delal jsem takhle rizeni
vzduchoveho proporcionalniho ventilu, no je fakt, ze PWM bylo 300Hz a
procesor signalovy, ale s tim RC by to nemel byt problem. Takze MCU,
nejaky MOSFET, D, L, R, R, C a melo by to fungovat presne dle programu...