Levny zesilovac pro mereni proudu na High-Side?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 3 20:03:14 CET 2010

A co neco z rady INA od TI?

http://focus.ti.com/paramsearch/docs/parametricsearch.tsp?family=analog&familyId=426&uiTemplateId=NODE_STRY_PGE_T

Hodne jich ma Farnell za cenu 1-3Euro. Se 4 se tedy asi nevejdete do
100kc ale narozdil od toho OZ uz potrebujete jen ten snimaci odpor a u
nekterych jeste odpor urcujici zisk. Ale Farnell neni jediny dodavatel...
Chtel jsem si pres vanoce do jednoho bastlu koupit INA196 ale jeste
zacatkem prosince je Farnell mel, kdyz tam tyden pred vanoci kolega neco
objednaval tak uz je nemeli. Takze zkusenost zatim nemam.

> To je otazka do diskuze, ale rekl bych, ze zde nenajdete mnoho lidi,
> kteri se podepisi pod tvrzeni, ze soucastky Maxim jsou levne a snadno
> dospupne :-)

No pro konkurenci Cinanum se Maxim zrovna moc nehodi, to je pravda.

Pavel