Spinany zdroj pro luxeon

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Leden 3 18:37:02 CET 2010

Jiste, lisi. Na luxeonu je cca 3.2V (je to 1W luxeon), na 1R odporu to
odpovida 0.45V (a melo by byt 0.3V).
Tu indukcnost tam mam uz tak pomerne velkou, dle vypoctu pro 300mA ma
stacit 100uH, ja mam 220uH.
Hmm, ted si uvedomuji, ze mi s rostoucim napetim klesa kmitocet
oscilatoru (a naopak), jestli ona neni pricina zde...
Marek