krokove rele

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Leden 3 05:26:12 CET 2010

> zdravim,
> nevedel by niekto nahodou zohnat par kuskov na taky mensi experiment? V
> case ked sa vsade vyhadzovali ma to este tak moc nezaujimalo a ked ma to
> zacalo zaujimat uz su vsetky vyhodene :-)
> b.

Zdravim,
  asi bych neco sehnat dokazal, ale ono "krokove rele" je jeste hodne obecny
pojem, to je asi jako "tranzistor" :-).
  Takze: - Pocet dimenzi (jednopohybovy, dvoupohybovy volic)
         - Pocet kroku (10+2, 25+2, 50+2..., ev. 10x(10+2))
	 - Napeti civky (civek) - bezne 60V, obcas k videni 48V, 24 se shani
	   uz dost spatne
	 - Pocet kontaktu (obvykle minimalne 3 paralelne, zpravidla vice)
	 - Pocet kusu

  Zdravi Pavel