VA metr LCD

aze azehw@volny.cz
Sobota Leden 2 23:14:47 CET 2010

Obávám se, že nikde.... ten zázrak stál nějakých cca 800,- nebo taknějak se dvěma akupacky a kufříkem. Vzledem k tomu, že jsem objednával panelové mini voltmetry, přišlo mi s ohledem na poštovné rozumné přikoupit i aku. Původně jsem chtěl nechat jeden pack repasovat, ale vyšlo by to 2x dráž. Čert ví jaká je to výroba, nicméně klus byl za 63,90 bez DPH. Na obrázku http://shop.fkt.cz/akumulator-conrad-energy-nimh-subc-2000-mah+dp113945/
mají páskové vývody. Ve skutečnosti je nemají...Vrtačka nebude moc namáhaná, jde hlavně o to, abych ji nemusel vždy hodinu před použitím nabíjet a aby se nepřestala po 5 minutách točit. Na těžší práci mám novější Metabo.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Saturday, January 02, 2010 10:42 PM
  Subject: Re: VA metr LCD

  A kde se dahjí koupit 2Ah NiMH za cenu, která nepřevýší cenu nové vrtačky ?
  Mám podobný problém, taky bych rád renvoval vrtačku, ale běžné  ceny aku
  jsou dost vysoké.

  2010/1/2 aze <azehw@volny.cz>

    Zdravim a dekuji za vsechny rady. Clanky jsem lehce ocistil jemnym smirkem a protoze nemam spesl kapalinu, pouzil jsem cinovou pastu na pajeni Cu trubek. Je docela agresivni a ve spojeni s cinem (myslim s poctivym Sn/Pb 63 a kalafunou) se to za pomoci 150W kopyta sqele a hned pocinovalo. Predtim jsem dal clanky poskladane do puvodni krabicky tak jak byly puvodni do mrazaku. Pocinovane Cu pasky se pripajely velice rychle a dokonale. Misto 15 puvodnich clanku 1,2 Ah (18V) pochybne kvality jsem osadil jen 13 ks 2 Ah NiMH. Vrtacka ziskala nebyvalou silu, sklicidlo rukou neubrzdim. Mel jsem obavy dat tam vsech 15 ks, aby neodesel motorek nebo prevody.
    Nabijecka asi nema zadnou inteligenci, je tam mustek, nejaky vykonak TIPxxx na chladici, C-MOS CD4060 a nejake tranzistory. Zeby to byl casovy spinac? Zatim jsem to dal nezkoumal ani nemeril, je udavan nabijeci proud 2A a mezi clanky je teplotni cidlo (kontaktni spinac v klidu sepnuty) s napisem 55°C. Nezkoumal nahodou nekdo tento typ nabijecky? Nese oznaceni BAS 1805, firma je MPG Consulting GmbH Dussedorf, ale s ohledem na cenu to bude Cinan.
    AZE

    ----- Original Message ----- From: "Jiri Polasek" <jurp@volny.cz>