Levny zesilovac pro mereni proudu na High-Side?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Sobota Leden 2 18:53:09 CET 2010

No to nevím - kdysi jsem od nich chtěl asi 50 brouků a jeden vysel na
nějakých 50 Kč, což mi přijde jako slušná cena i slušná dostupnost. A to
jsem to bral přímo z jejich zastoupení v ČR.

OH

j.Krajinka@seznam.cz napsal(a):
> Ja chtel levny a snadno dostupny, tak nevim zda to jiz samo o sobe nediskvalifikuje cokoliv od MAX :-)
>
> Jirka

> Z uvedenych soucastek si snad vyberes, měli jsme něco v office a celkem to
> funguje.
>

> --
> S pozdravem/with best regards
>
> 	Ing. Tomas Dresler
>
> mailto:dresler@hw.cz

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |