nesmazatelný popisovač

Pikulík picom@volny.cz
Sobota Leden 2 11:26:24 CET 2010

Papírové neznám, ale plastové třeba
http://www.ecoprint.cz/etikety-odolne-vlivum-pocasi/
nevím na co to potřebuješ

----- Original Message -----
From: "zu1234" <zu1234@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 02, 2010 11:04 AM
Subject: Re: nesmazatelný popisovač

Děkuji za reakce!

Asi bych zkusil lakové popisovače.

Zaleptávací inkoust Rottring a popisovače štítků: super, ale cenově mimo
mé představy.

Ale nad popisovači mne napadlo, zda neexistují samolepící papíry do
(laserové) tiskárny, které by byly kvalitnější
než ty běžné: tedy tenčí papír a kvalitnější lepidlo.

Zaznamenali jste někdo rozdíl v samolepících papírech?

ZU

štítků: