OT- Lego Mindstorms

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Sobota Leden 2 11:21:46 CET 2010

Nemám zkušenosti přímo s kostičkami Lego, je to na mě drahá sranda :-)
Mám na stole jBotBrain (http://jbrain.c-bot.eu/), má velice podobnou
elektroniku jako kostky od Lega, běhá na tom JVM odvozený z leJOSu.
Programování je celkem pohodové, v Eclipse (dá se ale použít třeba
Netbeans) a programy běhají svižně. Já osobně jsem s tím hodně
spokojený, ale mžoná to bude mou slabostí pro Javu..
Když se podíváte na leJOS NXJ API
(http://lejos.sourceforge.net/nxt/nxj/api/index.html), najdete tam plno
zajímavých věcí, mají to jodně pěkně propracované.