Re: nesmazatelný popisovač

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Pátek Leden 1 15:34:52 CET 2010

Existuje, ale cenou se vyrovna levnejsi popisovacce na stitkove
pasky, ktera ma vetsi uzitnou hodnotu.
Jedna se o pero se zaleptavacim inkoustem.
V minulem zamestnani jsem pouzival nasledujici-ceny
jsou z roku 2005:
specielni kovovy hrot od Rottringu ~900,-
bezna jejich nasadka   co se koupilo
zaleptavaci tus Rottring  30ml  ~400,-
cistici kapalina   50ml  ~25,-
Bral jsem to od prazske fy Ariane.
A usetrim vam cas, v beznych katalozich Rottringu to nehledejte.
Alespon ja to tam nikdy nenasel.
Takto popsane znackovaci buzirky vydrzely v bojovych podminkach
(s vyskytem olejovych par) min. 10let. V jinych mistech tam jsou
jiz ~20let a porad citelne.
JURP