Detekce slunecniho svitu

Standa Palas stpalas@quick.cz
Neděle Únor 28 21:23:07 CET 2010

Tak já se tím občas zabývám a také si myslím ,že měření teploty v kolektoru
a v bazénu a jejich porovnání je asi nejlepší cesta. Nějak mě nenapadá proč
by to vlastně nemělo fungovat. Fungují tak prakticky všechny profesionální
regulace které znám. Prostě si jen nastavíte při jakém rozdílu teplot mezi
kolektorem a bazénem vám bude spínat čerpadlo a je to.

Staňa.

----- Original Message -----
From: "Martin Záruba" <swz@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 28, 2010 6:44 AM
Subject: Re: Detekce slunecniho svitu

Protoze se timto oborem nezabyvam, tak se omlouvam za mozna hloupou otazku.
1) Proc nevyhovuje porovnani rozdilu teploty kolektoru a ohrivaneho media?
2) Pokud budu vyhodnocovat slunecni svit, tak jakmile slunce prestane svitit
(mrak) muze byt kolektor nahraty (a schopny dodat teplo), ale take nemusi

Martin Zaruba