fill #925

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 28 13:24:42 CET 2010

> Ja to odhaduji na neco, co je v teto fazi pod urovni sumu detektoru. Predpokladam, ze se tam nejaky obrazek vyloupne, az bude beam stabilnejsi.
>
> Jakub Serych
>
> P.S. Mimochodem dnes ukazali (mozna uz driv, ale ja jsem ho teprve dnes objevil) krasny stavovy diagram popisujici faze prace masiny (na strance v dolni pulce):
> http://meltronx.com/lhc1.html

Zdravím,
  ano, ten meltronx je dobrý, tohle už je tam delší dobu, a i u jiných vistarů
jsou vždy doplněny vysvětlující obrázky a k tomu jsou tam ještě "tooltips"
přímo v těch vistarech, vysvětlující, o co jde.
  Ze zdrojáku těchto stránek lze najít primární zdroj těch obrázků a tam se mi
včera podařilo najít jeden, který jsem nikde neviděl linkovaný:
http://vistar-capture.web.cern.ch/vistar-capture/lhc4.png
  Ukazuje pravděpodobně fyzické přístupy k jednotlivým sektorům stroje. Včera
se to hodilo, když tam pořád někdo něco musel opravovat, byla ta pole v pravém
sloupci červená a občas bylo červené i nějaké pole "Key taken/Tunnel".
  Pavel