Detekce slunecniho svitu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 28 09:34:11 CET 2010

Jeste lepsi zpusob je diferencialni teplomer - tedy merit rozdil vody v
bazenu a kolektoru. Tim se zabrani zbytecnemu topeni do okoli kolektoru.
Funguje to vyrazne lepe, protoze nejste limitovan tou nastavenou teplotou.

Pokud kolega nechce merit panel (nevim proc nebyl spokojen) tak neni
treba pouzivat zadne levne ani drahe fotodiody. Staci pouzit jedno
nacernene teplotni cidlo a druhe referencni zastinene (nejlepe vetrane).
Z rozdilu teplot by melo byt jasne zda puchejr sviti.

--
S pozdravem
Radek Vicek