Re: Posouzení požární bezpečnosti staveb - EPS

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Únor 26 23:13:49 CET 2010

 26.2.2010, 23:11:07

V podstate mate pravdu, ale "hasic" je takove pekne znejici, uderne
slovo, ze jsem nemohl jej tam nedat. :-)

A protoze i hasic je jenom clovek, tak k tomu mori pojede stejne. Treba
za to ze dal razitko, tam kde by jej dat nemel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz