Vyvojove prostredi pro W

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Únor 26 17:03:15 CET 2010

Zdravim,

faktom je, ze moje kedysi velmi oblubene prostredie a kniznice Delphi
pomaly koncia na smetisku dejin kvoli krachu Borlandu, ale objektovy
Pascal stale zije, napr. Free Pascal je stale culy a udrziavany.

Nutne je pritom dodat, ze sa az na zopar velmi exotickych veci
da robit vsetko, co aj v C/C++, vratane spominanych ukazovatelov
na funkcie a metody, je typovo bezpecnejsi, tato vlastnost sa ale
da lahko obist, ked (ne)treba.

Lubos

Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.