BFO pro CW/SSB

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Únor 26 09:59:13 CET 2010

netlacim, len sa snazim demystifikovat :-)
tento mate v 10 pinovom puzdre
http://www.analog.com/static/imported-files/data_sheets/AD9833.pdf
na vystup pasivny dolnopriepustny filter na odstranenie vysokych
frekvencii (napriklad L-C, parametre nie su kriticke) v serii s uzkym
aktivnym pasmovo priepustnym filtrom len pre vasu MF frekvenciu. Ten
aktivny filter sa zrejme da nahradit MF krystalovym filtrom, sirka pasma
to bude dovolovat. Ku tomu seriovo pripojeny procesor (vyberte si aky
chcete), zobrazovanie tam myslim zlozite netreba.
Myslim ze spolu bude pocet suciastok rovnaky ako u krystaloveho
oscilatoru akurat namiesto tranzistorov tam budete mat integrace s 10
nohami :-) Je to samozrejme zlozitejsie ako jednoduchy krystalovy
oscilator ale za malo snahy naviac dostanete obrovske moznosti, na
rozdiel od jednorazoveho riesenia. Rozhodnut sa musite sam, ale myslim
ze az tak zlozity ten obvod nebude.
b.

p.s. napadlo ma este ze u volne beziaceho oscilatora bude trena nejakym
sposobom zmerat frekvenciu, nie?