Vyvojove prostredi pro W

Martin Záruba swz@volny.cz
Pátek Únor 26 09:43:45 CET 2010

Poslednich cca 10 let jsem se zabyval temer vyhradne programovanim mikrokontroleru v assembleru, takze mi na PC ujel vlak. Skoncil jsem u FoxPro a Pascalu pro DOS.
Potreboval bych typ na jednoduche prostredi pro W, kde bych byl schopen ovladat paralelni, event. seriovy port, neco zobrazit na obrazovce a zapsat/precist do souboru. Pouziti velmi zridka, takze do toho nechci moc investovat (nejlepe free) ani penez ani usili. Existuje neco rozumneho dostupneho pro takoveto naroky?
Martin Zaruba