RE: OT Autorsky zakon bylo Re: Osciloskop? //

d.petr d.petr@post.cz
Pátek Únor 26 08:16:32 CET 2010

Muj druhy a asi posledni prispevek k tomuto tematu:
Na patent to neni, je to spise pobidka pro navrat normalniho rozumu. Zivim se, mozna prekvapive, programovanim.
Potencialni zakaznik - vsak jsem psal: prodejce prisel jen o to, co nemel. Potencialni zakaznik neni realny zakaznik, je to zakaznik z rise prani a fantazie.

Preji pekny den
PM