BFO pro CW/SSB

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Únor 25 23:48:15 CET 2010

 25.2.2010, 23:41:53

Sahnul jsem do knihovny pro 3-ku Danese. BFO je tam venovana pouze
pulstranka, kde se pise zhruba nasledujici:
BFO jsou bezne oscilatory, bez zvlastnich pozadavku na konstrukci a
provedeni; pro nizsi MF knitocty dostacuji preladitelne LC oscilatory;
za oscilator doporucujeme zaradit oddelovavi stupen; preladitelnost
cca +- 1,5kHz.
Ja k tomu dodam, ze za nejstabilnejsi LC oscilator je pokladan
oscilator Vackaruv.
Takze 2T, trocha smeti, a neni co resit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz