Osciloskop?

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Únor 25 10:20:01 CET 2010

Tak jde to i tak, ale neslo by zakaznikovy ukazat co jeste muze mit na
svem pristroji co si koupil (tech 30 dni uzivani zadarmo), nemuze
pocitat s tim ze zmena konfigurace bude hotova napriklad ten den kdy ji
objedna a kdy ji potrebuje (opet to je krok smerem k zakaznikovi ktery
vyrobce nabizi) a vsichni take vime jake komplikace se nesou s
instalaci/reinstalaci veci. Ja toto vnimam jako dalsi vyhodu, nemusim se
zabyvat tim kdy se neco nepovede. Nic neni dokonaleho. Uzivatel pritom
take jasne vi do ceho jde, ze osciloskop jak ho kupuje ma dane dekodery
jen na urcitou dobu. To neni zadny podvod, ale reklama rozsirenych funkci.
Tek a ostatni jiste udrzuji spousty verzi FW i tak, staci se podivat na
modifikace pristroju na konkretni ulohy (mereni mobilu na linkach,
seriove testery atd.).
Nemysli si, me by se taky libilo mit osciloskop v plne palbe za
polovicni cenu, ale zakaznik preci neni ten kdo to urcuje. I kdyz bude
stat jeden dekoder pul miliardy, tak s tim nic neudelam a nedava mi to
pravo ho pouzivat jen kvuli tomu, ze na nej nemam.

Tosa