Výběr bezdrátového přístupového bodu

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 24 21:40:07 CET 2010

Hodně záleží na tom, zda máte "čisté" okolí, jestli potřebujete QoS a
roli samozřejmě také hraje vzdálenost NBs od AP. Pokud to má být jen
víceméně v místnosti s relativně čistým okolím, bude asi vhodné jít
cestou N-kové řady 2.4 WiFi. Na značce až tak moc nezáleží, pokud
nepotřebujete zmíněné fičury. Namátkou TpLink N řady, WA N řady D-Link N
řady. S fičurama jsou ceny a nastavení řádově vyšší a složitější. Pokud
ale opravdu chcete hnát přes jeden AP 30 WiFi + do něho Switch a těch
10Lan, bude nutné pořídit něco profesionálního jinak se s tím asi
nedomluvíte. Zkuste se podívat jaké zařízení podporuje soft Oswave,
případně si vybrat nějaký HW Mikrotik a managed Switch.
S pozdravem,
		Miloš Dašek