Osciloskop?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 24 17:49:44 CET 2010

Ano. Každý autor by měl být jednoznačně odpovědný za ochranu svého díla
a zabezpečit si ho všemi použitelnými prostředky. Pokud to tak nebude a
ochrana se bude vymáhat prostřednictvím politiky a zákonů, velmi
pravděpodobně to povede k výraznému poklesu spotřebitelské důvěry a to
už žádná sranda, legrace či prdel není.
S pozdravem,
		Miloš Dašek