Osciloskop?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Únor 24 16:44:07 CET 2010

Ja s tim taky nesouhlasim, nektere veci jsou absurdni (patentovani
volovin). Ale popravde nejak nechapu, jak by to treba v tomto pripade
slo udelat jinak. Aby vyrobce prodaval jen pristroje v plne palbe a za
maximalni cenu a ten co ty dekodery nikdy nepouzije, tak ma smulu?
Pouzil silnejsi zabezpeceni a tim reseni prodrazil? Posilal CDcka s
instalaci?
U spousty dekoderu protokolu se jedna o certifikacni diagnostiku, u
nekterych vyrobcu na zaklade mereni z tech pristroju muzes zahajit
certifikacni rizeni. To neni, ze si pak kluku sedne a da to za odpoledne
dohromady.
Me by celkem zajimalo jaky jiny model autorskeho zakona se da
praktikovat aby byl autor odmenen za svoji praci a netezil z toho nekdo
kdo na to ani nesahl. Da se o tom neco nekde precist jake jsou dalsi
moznosti pouzivane jinde ve svete? Myslim zakladni principy.

Tosa