Re: OT: Alzheimer a self-hacking, was: perspektiva hybridní technologie

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Únor 22 13:54:38 CET 2010

Tak to mate jeste dobry. Nedavno tu sla diskuze o termoizolacnich sklech, maje sklerozu jsem chtel najit jeden koeficeent a google mi nasel diskuzi na nejmenovanem serveru, kde jsem si cetl pomerne dlouhy prispevek a tak si rikam, "kurna ten autor se vyzna, je dobrej, inu odbornik, to jsou veci to jsme ani ja nevedel :-)" doctu to az na konec a rikam si, musim se podivat kdo to psal a zjistil jsme ze jsem to byl ja sam v roce 2007.
Co dodat.... :-)))))

Tom

>Ako ten prepinac "magic/more magic"? ;-)

Inak tieto pocity presne poznam. Horsie je, ze niekedy napriklad napisem v nejakom programe nejaku funkciu, ktory ma nejaku funkcionalitu; a potom pridem na to, ze take iste uz v tom istom programe napisane mam...

Ale dobre zase je, ze sam seba poznam. Nedavno som sa zamyslal nad tym, ako v mojom programe nejaku novu vec implementovat, a prechadzajuc programom som zrazu nasiel poznamku, ze toto a toto je uz implementovane a ze aby som to hladal tam a tam... ;-)

wek