Vymena displeje Nokia 1661

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 21 19:22:53 CET 2010

Zdravim,

synovi se podarilo promacknout displej u tohodle founu a chci jej zkusit
vymenit protoze jinak mobil evidentne bezi (funguje i vetsina displeje).

Nasel jsem nekolik obchodu kde displej prodavaji kolem 330Kc.

Ale zde
http://www.impactogsm.cz/index.php?products=product&prod_id=3898
jej prodavaji skoro za polovicni cenu,

Nemate nejake reference zda je to solidni shop? Za tech 330Kc bych to
jeste i zkusil opravit, ale zaplatit zbytecne za nejakej sunt 170 a pak
jeste znova tech 330 se mi nechce. Tim nerikam ze si nemohu koupit sunt
i za tech 330.

Pripadne poradte solidni obchod, kde jej objednat.

--
S pozdravem