Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 20 17:33:11 CET 2010

No jak jsem psal, urcite se ceny snizi s pocty a take odpadnou ty silene
ceny za postu.

Myslim, ze s modelarinou to nema skoro nic spolecneho. Je tam jen ten
korpus, kterej si prinejhorsim dokazete vyrezat lupenkovou pilkou z
cuprextitu a pak tech 6 Al jacklu na kterych jsou ty motory.

Nejakej podvozek z dratu zvladnete take.

Ja samozrejme pokud se mi to vejde na masinu bych to vyfrezoval na
CNCcku takze to bych mohl poslat a pak by se to jen sesroubopvalo.

--
S pozdravem
Radek Vicek