Regulator a zdroj, dve zahady

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Únor 20 10:50:25 CET 2010

>      Druhy pristroj je pocitacovy zdroj ATX. Po pripojeni na sit se
> rozebehne pomocny zdroj, ale kdyz dam pokyn ke startu, tak hlavni zdroj
> nenabehne. Ani na chvilku. Ridici obvod je SG6105, nasla jsem jeho DS a
> badala dale. Je napajeny, napeti na vstupu ON se meni jak ma (takze
> pokyn se tam dostane) nic mene zdroj nenabehne. Podle DS to vypada, ze
> by mel normalne nabehnout, ale nenabehne. Prehlizim neco nebo je ten IO
> pravdepodobne v haji?

Odpovidam na starou zpravu, tak jestli uz je to vyreseno, nebo uz je zdroj v
popelnici, tak se omlouvam.

Prvni co je potreba zkontrolovat je kvalita napajeciho napeti toho ridiciho
obvodu. A to nejlepe osciloskopem. Druhou sondu nekam na vystup pro buzeni
bazi/gatu tranzistoru.

Pokud po par pulsech pro buzeni tranzistoru, napajeci napeti klesne (tak ze se
obvod umlci) pak je pravdepodobne v haji maly elyt na napajeci vetvi io,
nejbeznejsi zavada spinanych zdroju.

Jakub Ladman