OT: Nakup na dealextreme

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Únor 19 00:39:28 CET 2010

Zdravim,

z DX naozaj poslu aj drobnost za uvedene postovne, ale pri dovoze
fyzickymi osobami by bolo lepsie rozdelit objednavku na viacej,
do 150 EUR na zasielku, inak ujovia colnici mozu vyrubit
ozajstne "skryte" poplatky ;-)

Priznavam ale, ze som zatial nic take velke neobjednaval,
a nemam s tymto skusenost.

Lubos

--
Ľuboš Medovarský