OT: Matematická úložka na konec týdne :-)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 18 12:54:28 CET 2010

Podle mne to vede na prvni voko na podobnost trojuhelniku. Myslim tim,
ze leva stran je podobna prave - vrcholovy uhel je stejny. A jen jsou
zrcadlove - na te prave strane je to take metr, ale to odpovida tomu
zbytku na strane leve.
Jen udelat beznou soustavu rovnic. Ve stejnem pomeru pak bude i strana
leva a prava.

Bohuzel to je jedine co s chripkou dokazu vymyslet - i pres dva ibalginy
me tresti hlava jak strep.

--
S pozdravem
Radek Vicek