Zalozne zdroje - UPS, MG a prudove chranice

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Čtvrtek Únor 18 12:46:23 CET 2010

Bezne UPS muzou mit vystupni N spojene s PE, to jsem videl uz
nekolikrat. Budto dratem, pojistkou, pres odpor... To, ze v TNC-S se PE
a N uz nikdy nesmi spojit timto neni dotceno, protoze vystupni N je
jine, nez vstupni N.

Kazdopadne potencial vystupniho N je definovany. Nevim, jestli se tu
nekde psalo, o jakou UPS se jedna - jestli je to on-line, nebo jina.

Razy vznikle spinanim se na vystup UPS mohou dostat treba pres parazitni
ci odrusovaci kapacity, ale take pres samotny PE. PE se z duvodu
bezpecnosti spojuje ruzne, ruzne potencialy takovych zemnicich bodu pak
vyvolaji v PE proud, ktery dela dost problemu...