OT: Co nového v CERNu ?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Únor 17 21:45:19 CET 2010

akurat som dosiel z roboty a denne svetlo uz pomaly nevidam, takze
vsetko je na najlepsej ceste :-))
Veci sa budu diat az v stredu. Vsetko uz bezi, este sa testuju a
nastavuju posledne veci. Ak som to spravne pochopil tak zhruba do
mesiaca od znovuspustenia by sa malo dosiahnut 3.5TeV a velky pocet
obiehajucich bunchov. Doteraz obiehal 1 az 16 z plnych 2808. Teraz sa ma
prejst pomerne rychlo ku niekolkym stovkam s rozostupom 50ns (nominalny
bude 25). S tymto obsadenim uz budu moct fyzici zacat robit seriozny
vyskum a pomerne rychlo by sa mali prekonat doteraz nazbierane data z
Tevatronu v US.
Sektory 7 a 8 sa vcera a dnes nechladia koli planovanej vymene
transformatora, do vikendu by to malo byt naspat na pracovnej teplote.
Je to celkom zaujimave sledovat, dva dni sa nechladi a teplota stupne
len o 2 stupne :-)
Online informacie z prevadzky sa ukladaju do podrobneho logu, ale ten
bohuzial nie je verejne pristupny.
b.