OT: Prodloužení telefonní linky přes WiFi

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 17 14:59:44 CET 2010

> Dobrý den, máte někdo konkrétní nápad pomocí čeho prodloužit klasickou telefoní linku pomocí WiFi ?
> Jde mi o krabičku, která je schopna udělat z telefonu ETH a zase z ETH telefon. Nechci žádnou registraci na nějakém SIP serveru nějakého poskytovatele. Nechci ani další tel. číslo. Lze to udělat nějak jednoduše, spolehlivě, vyzkoušeně ?
>
> Jirka

Zdravím,
  ano. Na jedné straně Linksys SPA 3102 s FXO portem (do toho se strčí ta linka) a na druhé straně širší výběr - např. Linksys SPA 2102, PAP2T či podobné s nejméně jedním FXS portem. Zařízením jednoduše přidělíte nějaké IP adresy a ta 3102 bude dělat gateway pro tu druhou. Interně to pojede SIPem, ale nebude třeba nikde žádných registrací ani ničeho jiného. V praxi ověřeno, jde o spolehlivé a přitom levné výrobky - PAP2T se dnes dá koupit pod 1000 Kč a ta 3102 je tak do 1500.
  Zdraví Pavel